PR 2017-03-02
2

Samsung Electronics Polska bez szefa marketingu, Olaf Krynicki dyrektorem ds. komunikacji

Olaf Krynicki Olaf Krynicki

Po odejściu Anny Putts ze stanowiska dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska wprowadzono zmiany w strukturze marketingu. Stanowisko to zlikwidowano, a koordynacja marketingu podlega teraz dywizjom sprzedażowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Informacje o tym, że Anna Putts zrezygnowała po ponad dwóch latach pracy ze stanowiska dyrektora marketingu i odchodzi z Samsung Electronics Polska, podaliśmy na początku stycznia br. Wówczas odmówiono komentarza na temat zmian personalnych w dziale marketingu.

Z naszych ustaleń obecnie wynika, że Samsung nie będzie rekrutował nowego szefa marketingu. W firmie doszło w tym obszarze działalności do zmian. Marketing przeszedł pod nadzór tzw. dywizji sprzedażowych marketera. Część obowiązków i kompetencji dotychczasowego dyrektora marketingu przejął też Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga, który w związku z tym dodatkowo objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji.

Samsung Electronics Polska nie komentuje wprowadzonych zmian.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas