"Twój Styl" był w I kwartale 2008 roku najpopularniejszym luksusowym miesięcznikiem dla kobiet ze średnią sprzedażą w wysokości 231 tys. egzemplarzy. Jednak zarówno ten tytuł, jak i przede wszystkim drugi w zestawieniu "Joy" straciły sporo czytelniczek w porównaniu z tym samym okresem 2007 roku.
"Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w I kwartale 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 231 286 egz., będąc tym samym liderem rynku luksusowym miesięczników dla kobiet - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednak czasopismo zanotowało spory, wynoszący ponad 13,5 tys. egz. spadek sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą 199 518 egz. - uplasował się "Joy" (Hearst Marquard Publishing). Jednak ten tytuł stracił najwięcej czytelniczek w porównaniu z tym samym okresem 2007 roku. Trzecią pozycję zajął shoppingowy "Avanti" (Agora), który zanotował średnią sprzedaż w wysokości 163 248 egz. - o ponad 15,5 tys. egz. więcej niż w I kwartale 2007 roku.
Zobacz tabelę