Reklama 2009-01-06
0

RWE promuje "Świadomą energię" (wideo)

Firma RWW rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej "Świadoma energia". Akcji pod hasłem "Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno" obejmuje telewizję, prasę i internet.

Rozpoczęty właśnie etap kampanii reklamowej "Świadoma energia" przebiega pod hasłem "Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno". Celem akcji jest uświadomienie odbiorcom, że przez kontrolowanie codziennych zachowań i zwracanie uwagi na energooszczędne właściwości sprzętów AGD i RTV mogą długofalowo zmniejszyć zużycie i koszty energii elektrycznej. W ramach kampanii na stronie internetowej www.swiadomaenergia.pl udostępniono "Przewodnik Domowy" i "Przewodnik Biznesowy" - poradniki z praktycznymi wskazówkami w tym zakresie. Ponadto billboardy reklamowe są eksponowane na warszawskich tramwajach.




Prowadzona przez firmę RWE akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN24), prasę (m.in. 'Gazeta Wyborcza', 'Rzeczpospolita', 'Newsweek', 'Polityka'e i 'Wprost'), internet (m.in. Gazeta.pl, Bankier.pl, Biznespolska.pl, Money.pl, Indor.pl, Przekrój.pl, Parkiet.com i gazetaprawna.pl) oraz outdoor (nośniki na tramwajach w Warszawie).

Kreację kampanii zaplanowanej do 15 lutego przygotowała agencja reklamowa San Markos, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox.

Autor: tw

Więcej informacji: RWE

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas