UEFA rozpoczęła sprzedaż pakietów korporacyjnych na Euro 2012. Przedstawiciele świata biznesu mają możliwość dołączenia do grona uczestników programu Club Prestige UEFA Euro 2012 i wyboru opcji spośród różnorodnych pakietów korporacyjnych.
Jak podaje UEFA, pakiety Club Prestige będą gwarantować najlepsze miejsca na trybunach, wykwintną kuchnię, specjalny program rozrywkowy przed i po meczu oraz inne atrakcje – wszystko to w obrębie stadionu.
Dostępne są dwa rodzaje pakietów:
- Club Prestige Platinum: gwarantuje dostęp do prywatnej loży
- Club Prestige Gold: gwarantuje dostęp do wspólnej strefy biznesowej
Liczba pakietów korporacyjnych będących w sprzedaży jest limitowana - obejmuje 60 tys. miejsc spośród 1,4 miliona biletów dostępnych na cały turniej.
Sprzedażą programu pakietów korporacyjnych na terenie Polski i Ukrainy oraz innych krajów europejskich samodzielnie zajmie się UEFA Events SA. Poza rynkami krajów-gospodarzy UEFA Events będzie współpracować z wybranymi agencjami. Lista oficjalnych i autoryzowanych partnerów sprzedaży będzie na bieżąco aktualizowana na stronie UEFA.com.
UEFA wybrała firmę DO & CO na dostawcę usług cateringowych podczas Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie. Firma będzie odpowiedzialna za całościowe wdrożenie programu obsługi gości oraz cateringu, tak jak miało to miejsce podczas Euro 2008.
Doradcą UEFA ds. PR i marketingu hospitality został znany lekkoatleta Robert Korzeniowski.