Reklama 2011-04-18
2

Rusza kampania „Pomorskie - nabierz kolorów” (wideo)

Rozpoczyna się kampania promująca walory turystyczne województwa pomorskiego. Akcję na zlecenie władz samorządowych tego regionu przygotowały firmy Demo Effective Launching, Propeller Film, MEC, PPHU Probudex i Excelo.

Kampania turystyczna województwa pomorskiego przebiega pod hasłem „Pomorskie – nabierz kolorów”, które ma motywować odbiorców do zmiany i porzucenia codziennej szarości. Akcja pokazuje atrakcje turystyczne tego regionu w poszczególnych porach roku. W przekazie każda z nich symbolizowana jest przez odpowiednią barwę.

W ramach kampanii Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs, w którym można do końca czerwca zgłaszać scenariusze wymarzonego urlopu w województwie pomorskim. Zwycięzca na zrealizowanie swojego planu otrzyma 8 tys. zł i kamerę HD, którą będzie rejestrował każdy dzień wakacji, dołączając do tego krótką relację pisemną.

Kampania jest skierowana do osób mieszkających w dużych aglomeracji miejskich oraz mieszkańców Pomorskiego i województw ościennych.


Akcja w mediach obejmuje spoty w telewizji (ponad 1,1 tys. emisji) i kinach (działania w internecie (bannery, aktywności w serwisach społecznościowych), reklamy outdoorowe (ponad 450 nośników) oraz inne materiały i działania (m.in. dystrybucja 100 tys. egz. gazety turystycznej, prezentacje na targach turystycznych). Budżet kampanii – organizowanej przez Samorząd Województwa Pomorskiego i Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną – wynosi prawie 5,5 mln zł.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Demo Effective Launching (strategia i kreacja), Propeller Film (produkcja spotu), MEC (planowanie i zakup mediów), PPHU Probudex (prezentacje na targach) oraz Excelo (działania w internecie). 

Autor: Tomasz Wojtas

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas