Prasa 2009-05-14
0

Rośnie sprzedaż miesięczników luksusowych

W lutym 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", a największy wzrost odnotował "Glamour" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w lutym b. r. wyniosła 261 990 egz. i była wyższa o 18 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 170 807 egz. - uplasował się miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 12 proc.

Trzecią lokatę zajął magazyn shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 159 527 egz. (159 806 w 2008 r.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z lutego b. r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej spadła sprzedaż ogółem "Cosmopolitan" (o 24 proc.).

Zobacz tabelę


Zgodnie z informacją otrzymaną od wydawcy miesięcznika "Hot Moda & Shopping" po publikacji biuletynu "styczeń 2009", opublikowana w nim deklaracja tego miesięcznika dotyczyła numeru łączonego styczeń/luty 2009.

Autor: masz

Więcej informacji: Sukces, Twój Styl, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas