W lutym 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", a największy wzrost odnotował "Glamour" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w lutym b. r. wyniosła 261 990 egz. i była wyższa o 18 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 170 807 egz. - uplasował się miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 12 proc.
Trzecią lokatę zajął magazyn shoppingowy "Avanti" (Agora), który
rozszedł się w ilości 159 527 egz. (159 806 w 2008 r.).
Porównując dane z lutego b. r. do danych z poprzedniego miesiąca
widać, że najbardziej spadła sprzedaż ogółem "Cosmopolitan" (o 24
proc.).
Zgodnie z informacją otrzymaną od wydawcy miesięcznika "Hot Moda & Shopping" po publikacji biuletynu "styczeń 2009", opublikowana w nim deklaracja tego miesięcznika dotyczyła numeru łączonego styczeń/luty 2009.