W ubiegłym roku wzrost udziału w ogólnopolskim rynku radiowym zanotowało tylko radio RMF FM, najwięcej straciła radiowa "Jedynka" i "Radio ZET" - wynika z najnowszego raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego w 2008 roku było radio RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (styczeń - grudzień 2008).
Udział RMF FM w łącznym czasie słuchania radia w 2007 roku osiągnął 23,2 proc., co oznacza, że jest wyższy niż w 2007 roku, kiedy wyniósł 22,5 proc.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 18,3 proc. udziałem
w rynku (poprzednio 19,3 proc.), na trzecim Program I Polskiego
Radia z wynikiem 12,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.), a na
czwartym "Trójka" - 6,1 proc. (6,1 proc.).