RMF FM odnotowało w lipcu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji radiowych. Bardzo słaby wynik Polskiego Radia - "Trójka" spadła na dziewiąte miejsce a "Jedynka" dopiero dziesiąta. Zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.
Radio RMF FM zarobiło z reklam w lipcu 2007 r. 27 726 515 zł wobec 24 019 380 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 26 676 710 zł (6,96 miliona zł więcej niż w ubiegłym roku).
Dopiero na dziewiątym miejscu radiowa Trójka (spadek o 23,1 proc.) a na dziesiątym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 65 proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Wrocław - wzrost z 2 397 742 zł do 3 793 608 zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w lipcu 2007 roku 118
835 972 zł wobec 93 194 068 zł w 2006 roku.
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Podsumowanie wpływów reklamowych w lipcu 2007
roku: