Radio 2007-08-24
0

RMF FM liderem, duży wzrost Radia Zet

RMF FM odnotowało w lipcu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji radiowych. Bardzo słaby wynik Polskiego Radia - "Trójka" spadła na dziewiąte miejsce a "Jedynka" dopiero dziesiąta. Zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.

Radio RMF FM zarobiło z reklam w lipcu 2007 r. 27 726 515 zł wobec 24 019 380 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 26 676 710 zł (6,96 miliona zł więcej niż w ubiegłym roku).

Dopiero na dziewiątym miejscu radiowa Trójka (spadek o 23,1 proc.) a na dziesiątym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 65 proc.).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Wrocław - wzrost z 2 397 742 zł do 3 793 608 zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w lipcu 2007 roku 118 835 972 zł wobec 93 194 068 zł w 2006 roku.

Zobacz tabelę Zobacz tabelę

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych w lipcu 2007 roku:

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas