Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, zyskuje także Zetka, Radio Maryja, Radiostacja i Tok FM. Na przeciwnym biegunie Jedynka, Trójka i Biska - tylko u nas szczegółowe dane o rynku radiowym.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (lipiec- wrzesień 2007) pokazuje, liderem rynku radiowego pozostaje stacja RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 1,1 punktu proc. - do poziomu 22,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które zyskało 0,2 punktu procentowego (18,6 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 14,4 proc. (spadek o 0,3 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,7 proc. (spadek o 0,5 punktu procentowego).
Zobacz tabelęPorównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcej
zyskała Jedynka - na przeciwnym biegunie Radio Zet.
Fale:
lipiec 2007 : wrzesień 2007 (wielkość: 23 012)
kwiecień 2007 : czerwiec 2007 (wielkość: 23 000)
styczeń 2007 : marzec 2007 (wielkość: 23 055)
październik 2006 : grudzień 2006 (wielkość: 22 974)
lipiec 2006 : wrzesień 2006 (wielkość: 22 987)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (642 136 przypadków, 100,0% całej próby)