Radio 2007-10-11
0

RMF FM i Radio Zet zyskują słuchaczy

Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, zyskuje także Zetka, Radio Maryja, Radiostacja i Tok FM. Na przeciwnym biegunie Jedynka, Trójka i Biska - tylko u nas szczegółowe dane o rynku radiowym.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (lipiec- wrzesień 2007) pokazuje, liderem rynku radiowego pozostaje stacja RMF FM.

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 1,1 punktu proc. - do poziomu 22,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które zyskało 0,2 punktu procentowego (18,6 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 14,4 proc. (spadek o 0,3 punktu proc.).

Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,7 proc. (spadek o 0,5 punktu procentowego).

Zobacz tabelę

Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcej zyskała Jedynka - na przeciwnym biegunie Radio Zet.

Zobacz tabelę

Fale:
lipiec 2007 : wrzesień 2007 (wielkość: 23 012)
kwiecień 2007 : czerwiec 2007 (wielkość: 23 000)
styczeń 2007 : marzec 2007 (wielkość: 23 055)
październik 2006 : grudzień 2006 (wielkość: 22 974)
lipiec 2006 : wrzesień 2006 (wielkość: 22 987)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (642 136 przypadków, 100,0% całej próby)

Autor: masz

Więcej informacji: Jedynka, RMF FM, Radio Zet, słuchalność

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas