Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska wprowadziło na rynek magazyn „Auto Świat Classic” będący wydaniem specjalnym tygodnika „Auto Świat”. Pismo poświęcone jest samochodom klasycznym, zarówno young-, jak i oldtimerom.
W pierwszym wydaniu czytelnicy znajdą m.in. opisy takich modeli jak Golf I, Citroen 2CV, Saab 900, Fiat 500, czy kultowy Fiat 126p. Numer zawiera również porównanie amerykańskich pony cars z Fordem Mustangiem na czele, porady związane z eksploatacją klasycznych pojazdów, a także wskazówki dotyczące kupna young- i oldtimerów.
Wydanie przygotował zespół redakcyjny „Auto Świata”, a redaktorem prowadzącym tytułu jest Piotr Burchard. Magazyn powstał na licencji niemieckiego miesięcznika „Auto Bild Klassik”.
Pierwszy numer „Auta Świata Classic” liczy 148 stron i będzie dostępny w sprzedaży przez trzy miesiące w cenie 19,90 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia. Wprowadzenie magazynu na rynek wspiera kampania w mediach Ringier Axel Springer Polska.
O tym, czy w sprzedaży pojawi się kolejne wydanie pisma, wydawca zdecyduje po ocenie przyjęcia nowego tytułu przez rynek.
>>> „Motor” liderem przed „Auto Światem”