Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych umocniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także Trójka, która ustanowiła swój nowy rekord - bardzo słaby wynik Zetki - raport Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2009) przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2008 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 2,4 punktu proc. - do poziomu 25,4 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio ZET, które straciło aż 2,5 punktu procentowego (15,9 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 12,3 proc. (spadek o 0,3 punkt proc.). Tuż za podium uplasował się Program III Polskiego Radia, który od kilku lat zwiększa swój udział w rynku.
Zobacz tabelę