W IV kwartale 2009 r. pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych umocniło RMF FM. Na przeciwnym biegunie Radio ZET i PR I, które juz dawno nie miały tak słabego wyniku - raport Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (październik - grudzień 2009) przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2008 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 2,5 punktu proc. - do poziomu 25,9 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio ZET, które straciło aż 2,4 punktu procentowego (15,7 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 11,8 proc. (spadek o 1,3 punkt proc.). Tuż za podium uplasował się Program III Polskiego Radia, który od kilku lat zwiększa swój udział w rynku.
Zobacz tabelę