RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego, mimo dużego spadku - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Początek 2011 r. był tymczasem udany dla PR III, Radia ZET i Czwórki.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie luty-kwiecień 2011 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company opracowana przez portal Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 25,4 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja straciła 2,8 punktu proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które zyskało 0,2 punktu proc. udziału w rynku radiowym (16,0 proc.). Na najniższym stopniu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 12,3 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.)
Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym o 1,1 punktu proc. do 8,6 proc.
Zobacz tabelę
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.