W lutym TVN24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Liderem kanałów tematycznych w lutym 2010 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2009 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 0,03 punktu proc. do poziomu 3,20 proc.. Drugi kanał w rankingu – Eurosport – dzięki Igrzyskom Olimpijskim zyskał 0,67 punktu proc. (1,36 proc.), awansując na pozycję lidera kanałów sportowych (za nim Polsat Sport).
Liderem w segmencie kanałów dla dzieci był Disney Channel, który miał 0,97 proc. udziału w rynku (0,98 proc. przed rokiem) - za nim w zestawieniu znalazł Cartoon Network i Mini Mini.
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska 0,54 proc. widowni (0,54 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.). Za nią znalazły 4 fun TV i MTV.
Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN (spadek z 0,80 proc. do 0,62 proc.). Drugie miejsce należało do kanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełniło Ale kino! z wynikiem 0,33 proc..
Na czele stacji dokumentalnych znalazł się kanał Discovery, który z udziałem wynoszącym 0,67 proc. wyprzedził stację Discovery Science, mającą 0,42 proc. udziału. Oba kanały zanotowały wzrosty – znacznie mniejszy dotyczył Discovery World, bo wyniósł 0,39 pkt. proc. (wzrost o 0,38 pkt. proc.)
Liderem na rynku kanałów lifestylowych był TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,42 proc. i 0,35 proc. udziału w rynku).
Zobacz tabelę
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, na pozycji lidera wzmocniła się telewizja TVN24.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 przed kanałem sportowym Eurosport.