Największe tygodniki opinii zamknęły lipiec 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem. Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 18 proc. - stracił "Wprost" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Polityki" w lipcu 2009 r. wyniosła 143 506 egz., czyli o 4 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 127 534 egz. (wzrost o 4 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek
Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w
ilości 112 686 egz. (spadek o 7 proc.).
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy
polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo
Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w lipcu br. sprzedała się w
ilości 334 027 egz. (wzrost o 6 proc.).
Zobacz tabelę