W marcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" w marcu b.r. wyniosła 572 052 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre
Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości
561 297 egz. (wzrost o 8 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował
się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze
sprzedażą ogółem na poziomie 414 294 egz. (spadek o 9
proc.).
Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca
widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik
"Kobieta i Życie" (o 10 proc.).