Prasa 2009-06-15
0

Rekordowa sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie' oraz 'Dobre Rady'

W marcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" w marcu b.r. wyniosła 572 052 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości 561 297 egz. (wzrost o 8 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 414 294 egz. (spadek o 9 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Kobieta i Życie" (o 10 proc.).

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas