Telewizja 2008-02-05
0

Rekordowa oglądalność Super Bowl - zobacz reklamy

Niedzielną relację z pokazywanego w telewizji Fox finału rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego obejrzało średnio 97,5 miliona Amerykanów.

To znacznie lepszy wynik od poprzedniego, ustanowionego w 1996 roku rekordu, gdy trzydziesty finał Super Bowl na antenie NBC obejrzało średnio 94,1 miliona mieszkańców USA - informuje serwis Mediaweek, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Media Research.

Szczyt oglądalności miał miejsce między godziną 21:30 a 22:00 amerykańskiego czasu, gdy jednocześnie relację oglądało 105,7 miliona widzów.

W niedzielnym finale NFL zagrały drużyny New England Patriots i New York Giants. Mecz zakończył się zwycięstwem nowojorczyków 17:14.

Średnia cena za jeden 30-sekundowy spot reklamowy w trakcie transmisji na antenie stacji Fox wyniosła 2,7 miliona dolarów (w sumie nadano 63 takie spoty). Szacuje się, że Fox zarobił z tego tytułu około 260 milionów dolarów.

Oto najpopularniejsze reklamy wyemitowane podczas Super Bowl w amerykańskiej telewizji
















źródło: Mediaweek

Autor: km

Więcej informacji: Super Bowl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas