Reklama 2016-10-03
1

Reklamy z Evą Longorią i stolicami mody promują otwarcie CH Posnania

Ruszyła przygotowana przez agencję FCB Warsaw kampania reklamowa wspierająca otwarcie centrum handlowego Posnania (Apsys Polska). W akcji weźmie udział aktorka Eva Longoria.

Reklamy przedstawiają Posnanię jako miejsce zdecydowanie wykraczające poza ramy tradycyjnego centrum handlowego - stworzone z myślą o potrzebach i stylu życia współczesnych poznaniaków będące nie tylko miejscem zakupów, ale odpoczynku i ciekawych doświadczeń.

Kampania obejmuje outdoor, spoty radiowe, prasę i działania w internecie Faza otwarciowa obejmuje dwa etapy: teasery i odsłonę właściwą z Evą Longorią, która będzie specjalnym gościem na otwarciu. Działania potrwają do końca października.

Agencja FCB realizuje dla CH Posnania działania z zakresu ATL, BTL i projekty niestandardowe. W zakresie eventów Posnanię obsługuje agencja Walk.


FCB Warsaw jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii, projektów i nadzór produkcyjny nad realizacją i sesją zdjęciową. Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową tego klienta.

Autor: bg

Więcej informacji: Posnania, centrum handlowe, Eva Longoria

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas