W styczniu 2020 roku Tandem Media (broker reklamy radiowej i kinowej) wprowadza zmiany w cenniku reklamowym stacji radiowych Agory. Ceny reklam wzrosną o 6,4 proc.
Zdrożeją reklamy w pakiecie Agora sieć, w skład którego wchodzą sieć Złote Przeboje, Rock Radio, Tok FM i Radio Pogoda.
Średnia podwyżka cen wyniesie 6,4 proc. i dotyczy reklam emitowanych w godz. 6-20.
Ceny reklam w poszczególnych pasmach są różne w zależności od dnia tygodnia. W nowym cenniku najdroższe będą 30-sekundowe spoty emitowane w czwartki i piątki w godz. 8-10 (16400 zł), a najtańsze - w poniedziałki i piątki w godz. 6-7 (5400 zł).
- Drugie półrocze 2019 dla rynku reklamy radiowej było istotnie lepsze od pierwszego. Cały czas obserwujemy wysokie zainteresowanie promocją na antenie naszych rozgłośni - w ostatnich tygodniach otrzymaliśmy tak wiele zleceń reklamowych, że ich zmieszczenie listopadowych i grudniowych blokach było dla nas wyzwaniem. A dodatkowo rynkowe prognozy na 2020 rok są całkiem dobre - uzasadnia zmianę w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media, brokera radiowego i kinowego Agory.
Prasa
|
Rosną wpływy Agory z Heliosa, AMS, Yieldbirda i sprzedaży "GW". Strata wskutek zmiany rachunkowości
|
Od stycznia 2020 roku ceny reklam podnosi też RMF FM – wzrosną o ok. 5 proc. Polskie Radio żadnych podwyżek w najbliższym czasie nie planuje.