Reklama 2007-08-29
0

Reklama fast foodu zwiększa zainteresowanie 'Simpsonami' - zobacz spot!

Osoby, które widziały reklamę sieci Burger King, w której wystąpili bohaterowie filmu "The Simpsons" były o 40% bardziej skłonne wybrać się do kina, niż osoby, które oglądały telewizyjną reklamę samego filmu.

Według wyników badania panelowego, przeprowadzonego przez firmę IMMI na film wybrało się 9.1% osób mających styczność z telewizyjną lub radiową reklamą "Simpsonów", którą widzieli średnio 6.1 raza w okresie od 4 lipca do 9 sierpnia. Wśród osób, które dodatkowo widziały reklamę Burger Kinga odsetek ten wyniósł 13.3%.

"Kreatywne wykorzystanie powiązań na dwóch platformach medialnych poskutkowało dużą liczbą osób, które zdecydowały się pójść do kina na film. Ten rodzaj integracji pomiędzy reklamodawcą i dostarczycielem treści okazał się silnym impulsem dla konsumentów" - powiedziała Amanda Welsh, szef badań IMMI.

Badanie było częścią szerszego projektu, badającego zależności demograficzne na najważniejszych rynkach. Uczestnicy badania nosili ze sobą telefony komórkowe, wyposażone w specjalną technologię, rejestrującą sygnały ze wszystkich mediów głosowych (telewizja, radio, kino) z którymi badany miał kontakt.



źródło: brandrepublic

Autor: mn

Więcej informacji: Burger King, The Simpsons

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter