Telewizja 2012-03-27
17

“Ranczo” bezkonkurencyjne, ale ma mniej o milion widzów

Szósta seria “Rancza” ma o ponad milion mniejszą oglądalnością od pokazywanej rok wcześniej piątej odsłony. Serial niepodzielnie rządzi jednak na rynku, nie dając szans konkurencji.

Cztery pierwsze odcinki nowego sezonu "Rancza" oglądało średnio 6,81 mln widzów, co dało Jedynce 38,01 proc. udziału w grupie 4+ oraz 28,69 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Emitowana przed rokiem seria miała po czterech odcinkach średnio 7,75 mln oglądających oraz odpowiednio 42,78 proc. i 34,08 proc. udziału (poznaj szczegóły).

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl Jedynka podczas emisji “Rancza” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w obu analizowanych grupach. Druga pozycja przypada Polsatowi, który w 4+ ma 17,68 proc. udziału, a w 16-49 - 21,59 proc. Stacja ta nadaje program “Tylko muzyka. Must be the music”. Trzecie miejsce zajmuje TVN (14,42 proc. w 4+,  “Surowi rodzice”, “Prawo Agaty”), czwarta jest Dwójka.

>>> “Ojciec Mateusz” też stracił milion widzów


fot. K.Wellman/TVP


Serial przyciąga przed telewizory głównie kobiety, widzów po 45. roku życia, mieszkańców wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


Widownia “Rancza” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność serialu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Profil widowni produkcji
  

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Ranczo

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (17) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas