Szósta seria “Rancza” ma o ponad milion mniejszą oglądalnością od pokazywanej rok wcześniej piątej odsłony. Serial niepodzielnie rządzi jednak na rynku, nie dając szans konkurencji.
Cztery pierwsze odcinki nowego sezonu "Rancza" oglądało średnio 6,81 mln widzów, co dało Jedynce 38,01 proc. udziału w grupie 4+ oraz 28,69 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Emitowana przed rokiem seria miała po czterech odcinkach średnio 7,75 mln oglądających oraz odpowiednio 42,78 proc. i 34,08 proc. udziału (poznaj szczegóły).
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl Jedynka podczas emisji “Rancza” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w obu analizowanych grupach. Druga pozycja przypada Polsatowi, który w 4+ ma 17,68 proc. udziału, a w 16-49 - 21,59 proc. Stacja ta nadaje program “Tylko muzyka. Must be the music”. Trzecie miejsce zajmuje TVN (14,42 proc. w 4+, “Surowi rodzice”, “Prawo Agaty”), czwarta jest Dwójka.
>>> “Ojciec Mateusz” też stracił milion widzów
fot. K.Wellman/TVP
Serial przyciąga przed telewizory głównie kobiety, widzów po 45. roku życia, mieszkańców wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Widownia “Rancza” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Profil widowni produkcji