Reklama 2023-06-07
2

Radosław Szyszko head of local urban repertoire w Sony Music Entertainment Polska

Radosław Szyszko, fot. LinkedIn Radosław Szyszko, fot. LinkedIn

Radosław Szyszko po 5 latach pracy w Sony Music Entertainment Polska awansował na nowe stanowisko. Od teraz pełni funkcję head of local urban repertoire.

Radosław Szyszko jako head of local urban repertoire odpowiada w Sony Entertainment Polska m.in. za planowanie działań promocyjnych, dobór artystów, tworzenie planów wydawniczych w Polsce. Będzie również nadzorował budżet i wdrażał strategie marketingowe związane z debiutem albumów muzycznych na rynku.

Szyszko dołączył do Sony Entertainment Polska w 2018 roku. Przez blisko 4 lata pracował jako product manager urban music. potem awansował na senior product managera.

Wcześniej , przez niespełna 8 lat związany był z firmą Prosto. Był tam m.in. promotion managerem.

 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas