Radio 2009-04-07
0

Radio Złote Przeboje: Więcej muzyki, którą kochasz

W poniedziałek wystartowała nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje. Działania reklamowe związane są z wprowadzeniem nowego linera stacji - "Więcej muzyki, którą kochasz".

Nadawany od 4 kwietnia spot telewizyjny utrzymany jest w pogodnym, wiosennym tonie. Pokazuje ludzi, którzy słuchają muzyki w Radiu Złote Przeboje - odpoczywają i zyskują dzięki niej dobry nastrój. Podkład muzyczny reklamy stanowi przebój Katie Melua "Nine Million Bicycles".

Kampania prowadzona w internecie (od 7 kwietnia) i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (od 15 kwietnia) wykorzystuje kadr z reklamy telewizyjnej, uzupełniony o hasło pozycjonujące "Więcej muzyki, którą kochasz" oraz logo stacji.

Reklamy Radia Złote Przeboje ukażą się w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne, grupa kanałów AT Media, grupa kanałów Discovery), w internecie (Wirtualna Polska, Tuba FM) i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (backlighty, cityscrolle, nośniki niestandardowe jak np. siatki wielkoformatowe). W kampanii promocyjnej wykorzystano kreację Blue Angels, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Autor: ks

Więcej informacji: Radio Złote Przeboje

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas