Radio Zet odnotowało w październiku 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji radiowych - zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.
Radio Zet zarobiło z reklam w październiku 2007 r. 50 325 475 zł wobec 37 501 225 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 46 467 655 zł (10,90 mln zł więcej niż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka (wzrost o 34,8 proc.) a na piątym uplasowała się "Jedynka" (wzrost o 10,9 proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiło radio Eska Warszawa - wzrost z 3 693 270 zł do 4 645 630 zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2007
roku 194 122 929 zł wobec 143 778 013 zł w 2006 roku.
Zobacz tabelę
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Podsumowanie wpływów reklamowych w październiku 2007 roku (dane
z autopromocją):