Radio 2007-10-22
0

Radio Zet przed RMF FM

Radio Zet odnotowało we wrześniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji radiowych. Słaby wynik radiowej "Jedynki" - zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.

Radio Zet zarobiło z reklam we wrześniu 2007 r. 36 318 680 zł wobec 26 436 652 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 34 149 645 zł (3,20 mln. zł więcej niż w ubiegłym roku).

Na trzecim miejscu radiowa Trójka (wzrost o 9,2 proc.) a na piątym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 2,5 proc.).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiło radio Eska Warszawa - wzrost z 3 687 980 zł do 5 086 680 zł.

Wśród stacji ponadregionalnych najwięcej zarobiło Radio WAWa - 2,4 mln zł. Wpływy Tok FM wyniosły 1,7 mln zł, Radiostacji - 0,9 mln zł a RMF Classic - 0,5 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły we wrześniu 2007 roku 158 153 507 zł wobec 124 685 823 zł w 2006 roku.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych we wrześniu 2007 roku:

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas