Reklama 2021-06-22
4

Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One

Streetcom wygrał przetarg i zrealizuje cykl kampanii product seeding marki produktów dla zwierząt  Purina One (Nestlé Polska).

Umowa z Nestlé Polska obejmuje działania dla Purina One Dog i Purina One Cat. Celem jest budowanie wizerunku marki jako eksperta w zakresie żywienia zwierząt, pozyskiwanie nowych klientów oraz uzyskanie rekomendacji i opinii. Wygenerowane testymoniale i claimy będą przeznaczone do dalszej komunikacji.

Do zadań agencji Streetcom należy opracowanie strategii kampanii, projekt i wykonanie materiałów graficznych, przygotowanie i przeprowadzenie precyzyjnej rekrutacji uczestników na podstawie indywidualnych ankiet oraz wdrożenie wszystkich fal aktywacji.
wdrożenie kampanii.
 

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas