Reklama 2008-10-02
0

Pulsujące plakaty promują Coca-Colę Zero

Pulsujące plakaty zamontowane na citylightach AMS promują nową Coca-Colę Zero. Niestandardowa kampania, która potrwa przez cały październik, poprzedza premierę nowego filmu z serii o przygodach Jamesa Bonda.

W kampanii Coca-Coli Zero, która wystartowała 1 października, wykorzystano 400 citylightów AMS. Na stu nośnikach zamontowano plakaty wykorzystujące nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji. Na plakatach znajdują się diody, które pulsują światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny i przykuwając w ten sposób uwagę animacją.

coca

Niestandardową kampanię Coke Zero zobaczą mieszkańcy Warszawy, Poznania, Trójmiasta i aglomeracji śląskiej.

Kreację niestandardowej kampanii przygotował Publicis, za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor: pt

Więcej informacji: AMS, Coca-Cola Zero

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter