Reklama 2008-07-23
0

Publicis Groupe kupuje koreańską agencję

Publicis Groupe rozszerza swoją cyfrową działalność na rynku azjatyckim.

Francuska grupa reklamowa zakupiła właśnie południowokoreańską agencję zajmującą się internetowym marketingiem o nazwie Portfolio - informuje serwis Adweek.

Założona przed 10 laty agencja stanie się teraz częścią Publicis Modem, będącej cyfrowym ramieniem sieci Publicis Worldwide, która obecnie nie ma swojego biura w Korei Południowej. Jednocześnie Portfolio dołączy do innych azjatyckich oddziałów Publicis Modem, zlokalizowanych w Pekinie, Hong Kongu, Kuala Lumpur, Singapurze, na Tajwanie oraz w New Delhi.

Wśród klientów agencji znajdują się takie wiodące koreańskie i międzynarodowe marki jak Microsoft Korea, Prudential, Marriott International, Nissan Korea, Estee Lauder, Woonjgin Group, Epson, Choongwae Pharmaceutical Corp, Yuhan Kimberly oraz Nongsim Kellogg.

Rynek cyfrowej reklamy w Korei Południowej rozwija się w szybkim tempie. Z danych ZenithOptimedia wynika, że w ubiegłym roku nakłady na reklamę online wzrosły tam o blisko 40 procent i osiągnęły 13,7 procenta udziałów na całym tamtejszym rynku reklamy, który osiągnął wartość 10 miliardów dolarów.

Z kolei na koniec 2007 roku w kraju było 14,8 miliona subskrybentów szerokopasmowego internetu, stanowiących 78 procent ogółu tamtejszych gospodarstw domowych.

źródło: Adweek

Autor: km

Więcej informacji: Publicis Groupe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas