Reklama 2018-04-17
1

„Obgryzaj, znajduj, wygrywaj” w loterii promującej Ptasie Mleczko od Wedla (wideo)

Lotte Wedel wspiera sprzedaż Ptasiego Mleczka największą w historii tej marki loterią konsumencką. Akcję pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj” wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje PZL, OMD i Walk PR.

Loteria potrwa do 22 października br., do rozdania w niej przeznaczono 3000 nagród, a wśród nich longboardy i karty przedpłacone, oraz cztery nagrody specjalne w postaci rejsu w wybranym kierunku świata.

Aby zdobyć główną wygraną, należy kupić Ptasie Mleczko w opakowaniu objętym loterią, znaleźć w środku pianki w biało-brązowy zebrę i zgłosić się do organizatorów przed 22 października br. Dodatkowo każdy, kto do 13 czerwca br. zgłosi kod z opakowania promocyjnego na stronie piankawzebre.pl lub przez sms, będzie miał szansę na wygranie jednej z 3000 dodatkowych nagród. W obu przypadkach należy zachować zwycięskie opakowanie.

W loterii biorą udział odpowiednio oznaczone opakowania promocyjne pianek Ptasie Mleczko o smakach: strawberry, shake, karmellove, śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, cytrynowe, kokos i mango.

Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję reklam odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w internecie prowadzi agencja J. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja Walk PR.

Firma Lotte Wedel w jednej z ostatnich kampanii promowała CzekoTubkę.

Autor: bg

Więcej informacji: Ptasie Mleczko, Wedel

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas