Marka piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) po raz czwarty będzie sponsorem głównym festiwalu Przystanek Woodstock, którego 24. edycja odbędzie się w dniach 3-5 sierpnia br. w Kostrzynie nad Odrą. Z tej okazji przygotowana została m.in. limitowana puszka Lecha Premium inspirowana Woodstockiem. Za jej projekt odpowiada agencja Czteryczwarte.
Na tegorocznym Przystanku Woodstock utworzone zostanie Miasteczko Leszka, w którym odbędą się recyklingowe i plastyczne warsztaty w Kuźni Talentów, prezentacje zespołów muzycznych, które otrzymały "Dziką Kartę Lecha" na festiwalową scenę, karaoke, nocne kino plenerowe oraz malowanie zielonych irokezów. Udział w zadaniach będzie premiowany specjalną walutą – "Leszkiem" - wymienną na gadżety i nagrody, w tym m.in. handshake z Jurkiem Owsiakiem, darmowy prysznic w specjalnej strefie czy posiłki w strefie gastronomicznej.
Lech przekazał WOŚP także 8 profesjonalnych alkomatów, które zostały zakupione ze środków uzyskanych z trzech ton surowców zebranych podczas ubiegłorocznego Przystanku Woodstock przez jego uczestników. Zostaną one wykorzystane m.in. w "Strefie Sprawdź Promile".
Ponadto jak co roku przygotowana zostanie limitowana edycja puszki Lecha Premium. Tym razem piwo w kolorowym opakowaniu, nawiązującym do klimatu festiwalu, dostępne będzie na jego terenie i w okolicy.
Projekt puszki przygotowała agencja Czteryczwarte Brand Design.