Internetowy sklep odzieżowy Zalando.pl zaczął telewizyjną kampanię reklamową pod hasłem „Przymierz, to nic nie kosztuje”, prezentującą m.in. nowe opakowania, w których wysyłane są klientom zakupione ubrania.
W spocie Zalando.pl mężczyzna wracający do domu zastaje swoją partnerkę przymierzającą ubrania i buty w otoczeniu mnóstwa pudełek pochodzących z tego sklepu. Kobieta od razu uspokaja mężczyznę, tłumacząc, że dostawa i zwrot są zawsze za darmo, co podsumowuje hasło „Przymierz, to nic nie kosztuje”.
![]() |
6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)
|
Reklama prezentuje nowy design opakowań, w których wysyłane są przedmioty kupione na Zalando.pl. Na zewnętrznej stronie paczek wprowadzono elementy monochromatyczne, a we wnętrzu znajdują się cytaty mające inspirować klientów do dalszych zakupów.
Spot w najbliższych tygodniach będzie emitowany w wielu kanałach telewizyjnych, m.in. kobiecych stacjach tematycznych.
W czerwcu br. Zalando.pl odwiedziło 1,71 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).