Prasa 2013-07-23
0

„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Tina”, z kolei wzrost odnotował tylko magazyn „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 354 510 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była niższa o 19,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,06 proc. do 284 699 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 193 222 egz., po spadku o 20,39 proc.

Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W kwietniu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 176 979 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 201,74 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Zobacz tabelę


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu” - było to 18,03 proc.

Zobacz tabelę

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Autor: mk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas