W marcu 2011 roku wzrostami sprzedaży w segmencie dwutygodników poradnikowych pochwalić się mogły “Przyjaciółka” oraz “Pani Domu”. Spadek wynoszący ponad 20 proc. zanotowała natomiast “Tina”, która straciła pozycję lidera.
Liderem segmentu została “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), zajmująca rok wcześniej pozycję drugą w zestawieniu. Jej średnia sprzedaż ogółem w marcu br. wyniosła 496 565 egz. i była o 2,3 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce z pierwszego spadła “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 440 220 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży ogółem – wyniósł on aż 21,4 proc.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w trzecim miesiącu br. wyniosła 332 611 egz. i była o 1,3 proc. wyższa niż w marcu ub.r., gdy magazyn ten był tygodnikiem.
Porównując dane marcowe do danych z lutego widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie magazyny z segmentu, a najwięcej straciła “Pani Domu” (12,92 proc.).