Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, wprowadza nową ofertę energii elektrycznej dla odbiorców indywidualnych. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Przełącz prąd na Plus” przygotowana przez firmy Young & Rubicam Poland, TFP i OMD.
Nowa oferta tak jak dotychczas jest podzielona na dwa główne warianty: „Energia na abonament” i „Energia bez prognoz”. W pierwszym płaci się stały abonament za wybrany pakiet (co 6 lub 12 miesięcy, na podstawie odczytu licznika, następuje rozliczenie ze zgromadzonych jednostek prądu), a w drugim - płaci się tylko za rzeczywiste zużycie prądu na podstawie cyklicznych odczytów licznika, co jeden lub dwa miesiące.
Niższe stawki i opłaty abonamentowe są dostępne dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i Plus Banku.
Przypomnijmy, że oferta energii elektrycznej dla odbiorców indywidualnych została wprowadzona przez Plus wiosną ub.r..
Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa o charakterze wizerunkowym. Plus podkreśla w niej, że przy korzystaniu u niego z energii elektrycznej nie ma żadnych ukrytych ani dodatkowych opłat, ponadto klient zyskuje pewność stałej ceny przez cały okres trwania umowy.
Akcja reklamowa od 26 stycznia jest prowadzona w telewizji, internecie oraz supermarketach Carrefour (na ekranach digital signage).
Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam Poland, spot wyreżyserował Tomek Nalewajek, a wyprodukował dom produkcyjny TFP. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.