Reklama 2024-04-16
4

Michel Moran w kampanii przypraw Prymat

Marka Prymat rozszerza współpracę z kucharzem Michelem Moran o udział w najnowszej kampanii reklamowej.

Michel Moran jest od dwóch sezonów, ponownie po kilkuletniej przerwie, prowadzącym program „Doradca Smaku”, którego głównym sponsorem jest marka Prymat. Naturalnym rozszerzeniem współpracy ze znanym profesjonalistą i cenionym ekspertem sztuki kulinarnej, są aktywności reklamowe, których efektem jest m.in. stworzenie serii billboardów sponsorskich i materiałów digitalowych.

Sponsoring telewizyjny z wykorzystaniem nowych kreacji emitowany jest od 15 kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Bilboardy sponsorskie promują topowe przyprawy marki Prymat – pieprz czarny mielony, paprykę słodką oraz majeranek.

Za produkcję billboardów sponsorskich odpowiada dom produkcyjny Visual Work Rebel Media, a za planowanie i zakup kampanii - agencja mediowa Rebel Media.

Autor: jd

Więcej informacji: Prymat, Michelem Moran

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas