Telewizja 2021-02-25
31

„Pytanie na śniadanie” liderem, „Dzień Dobry TVN” z największym wzrostem oglądalności

Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak; gospodynie „Dzień Dobry TVN” Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak; gospodynie „Dzień Dobry TVN”

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w styczniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był „Dzień Dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W styczniu 2021 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 502 tys. osób przy 9,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Magazyn TVP miał o 16 tys. widzów więcej niż rok wcześniej.

W styczniu br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 7.55, a w styczniu ub.r. startowało o 7.15.

„Dzień Dobry TVN” zyskało widzów

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień Dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 429 tys. osób, co przełożyło się na 7,67 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 377 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 8,15 proc.), co oznacza wzrost o 52 tys. oglądających (największy wśród wszystkich magazynów). „Dzień dobry TVN” aktualnie oglądać można codziennie o godz. 8.00 (w styczniu ub.r. - o 7.30).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W styczniu 2021 roku jego widownia wyniosła 255 tys. osób, a jego udział - 11,02 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 23 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień Dobry TVN” liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący nowym liderem zestawienia magazyn „Dzień Dobry TVN” w styczniu br. miał 200 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 25 tys. oglądających).

Na drugie miejsce spadło „Pytanie na śniadanie” (spadek o 47 tys. do 153 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 31 tys. do 86 tys. widzów).

Autor: MK

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (31) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas