Program „Po prostu” w jesiennej ramówce ogląda średnio 969 tys. osób, o 272 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego przegrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym.
„Po prostu” na antenie TVP1 oglądać można co dwa tygodnie w środy o godz. 21.25. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia audycji Tomasza Sekielskiego w okresie od 9 września do 7 października 2015 roku wyniosła 969 tys. osób. Przełożyło się to na 6,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu, który oglądało 1,11 mln osób.
Trzy wydania
Zobacz tabelęOdcinki programu Tomasza Sekielskiego pokazywane w okresie od 3 września do 8 października 2014 roku gromadziły z kolei 697 tys. widzów, co dawało TVP1 odpowiednio 6,60 proc. oraz 4,56 proc. udziału. Program pokazywany był wtedy jednak po godz. 22.00.
TVP1 w czasie emisji „Po prostu” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, emitująca w tym czasie końcówkę „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje mu 21,44 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się Polsat („Top Chef” i „Rinke za kratami”; 13,16 proc.), a trzecia lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVN (program „Kto poślubi mojego syna?” i „Żony Hollywood”; 7,43 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a TVN zajmuje miejsce drugie.
Zobacz tabelęZ danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 11,79 proc.