Reklama 2016-06-17
0

Problemy w tańczeniu twista reklamują nowe Twisty od Bakomy (wideo)

Bakoma rozpoczęła kampanię promującą jogurty pitne i wyciśnięte soki Twist. Akcję przygotowały agencje Opus B i UM.

W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób pokazują bohaterów, którym tańczenie twista sprawia nie lada trudność.

Sytuacje ukazane w spocie podsumowuje znany z poprzednich kampanii slogan: „Nie każdy powinien tańczyć Twista, ale każdy powinien Twista spróbować!”.

Zasięgowa kampania telewizyjna oparta jest głównie na 15 sek. spotach emitowanych na kanałach tematycznych, przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. W ramach kampanii wideo wykorzystane zostały media społecznościowe, takie jak: Facebook, a także YouTube oraz formaty wideo przeznaczone do emisji w mobilu. Akcja potrwa do 31 sierpnia.

Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM, zaś za kreację odpowiada agencja reklamowa Opus B.

Autor: bg

Więcej informacji: Bakoma, Twist, jogurt

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas