Reklama 2024-07-24
0

Pringles kończy współpracę z agencją Grey po 27 latach

Kellanova, właściciel marki Pringles, na początku tego roku rozpoczęła przegląd kreatywny, w wyniku którego firma zakończyła właśnie współpracę z dotychczasową agencją Grey.

Agencja Grey obsługiwała markę Pringles od 27 lat. 

Rozpoczęty na początku roku przetarg na obsługę kreatywną dotyczył obsługi na poziomie globalnym. Firma do współpracy wybrała agencję FCB należącą do Interpublic Group. 

Zespół z Grey London i nowojorskiego biura Greya przejął obsługę marki Pringles po tym, jak Kellanova (wówczas Kellogg) rozpoczęła przetarg będący efektem przejęcia tego brandu przez Kellogg od Procter & Gamble za 2,7 mld dolarów. 

W 2021 r. marka Pringles po raz pierwszy od 20 lat zmodyfikowała identyfikację wizualną zmieniając wizerunek maskotki marki na Mr P. Marka została wprowadzona na rynek w Wielkiej Brytanii w 1991 r. 

Autor: bg

Więcej informacji: Pringles, Grey, FCB, przetarg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas