PR 2022-04-22
0

Press-Service i Publicon pracują dla PZPN

Firma Press-Service Monitoring Mediów i agencja public relations Publicon rozpoczęły współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

Obie agencje na potrzeby obsługi największego związku sportowego w zakresie monitorowania efektów zaangażowania sponsoringowego jego partnerów, uruchomiły specjalny panel sponsorski.

Wspólny produkt obu agencji opiera się na dedykowanej każdemu partnerowi PZPN platformie z danymi. PSMM dostarcza technologię i system monitoringu, a Publicon – pogłębione i jakościowe analizy.

Zobacz: Komisja mediów i marketingu PZPN chce kampanii dla potencjalnych sponsorów

Panel sponsorski zapewnia stały i kompleksowy monitoring aktywności wybranej marki w ponad 1200 tytułach prasowych, 5 milionach źródeł internetowych, 100 stacjach radiowych i mediach społecznościowych.

Panel sponsorski daje też rozbudowane możliwości generowania szybkich i automatycznych analiz opartych na ponad 30 autorskich wskaźnikach opracowanych z uwzględnieniem światowych trendów w zakresie analityki.

Zobacz: Sebastian Bykowski prezesem Press-Service Monitoring Mediów, Marcin Szczupak odpowiada za rozwój biznesu

Strony ne informują o szczegółach podpisanych umów.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas