Reklama 2011-11-21
2

Pracownicy lubiący oszczędzać reklamują BGŻOptima (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa wspierająca start banku BGŻOptima. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Tippingpoint.

Główne role w kampanii BGŻOptima odgrywa dwójka pracowników tego banku, którzy deklarują, że lubią oszczędzać innym niedogodności. Taki przekaz podkreśla, że nowy bank specjalizuje się w usługach i opcjach oszczędnościowych. Reklamy informują przy tym o najważniejszych elementach jego oferty, takich jak rachunek oszczędnościowy z oprocentowaniem 4,6 proc. i lokata jednodniowa oprocentowana na 8 proc.

>>> Internetowy bank BGŻOptima rusza z rekordowym oprocentowaniem



Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Tippingpoint.

Autor: tw

Więcej informacji: BGŻOptima

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas