Reklama 2009-06-05
0

Pośrednicy ubezpieczeniowi chcą przeprosin i 1 mln zł od Link 4

Link 4 przegrało w sądzie sprawę z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i przerwało kampanię reklamową pod hasłem "bez pośredników, bez prowizji". Izba domaga się od firmy przeprosin i rekompensaty.

Link 4 przerwało kampanię reklamową pod hasłem "bez pośredników, bez prowizji" na mocy wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie, do którego pozew wniosła Polska Izba Pośredników Ubezpieczeniowych. Wymiar sprawiedliwości uznał, że przekaz kampanii pokazującej, jak kolejne osoby rezygnują z usług agentów ubezpieczeniowych godzi w dobre imię tej grupy zawodowej i może skłonić klientów do podjęcia niekorzystnych decyzji.

Wyrok oparto na ekspertyzach naukowych, w których oceniono, że Link 4 w kampanii celowo podważał zaufanie do pośredników ubezpieczeniowych, tworząc ich negatywny wizerunek. Ponadto udowodniono przed sądem, że nie pobierają oni wynagrodzenia od klientów, tylko od towarzystw ubezpieczeniowych, a ich usługi nie są droższe od oferty Link 4.

Polska Izba Pośredników Ubezpieczeniowych domaga się jeszcze od firmy rekompensaty na cel społeczny w wysokości 1 mln zł (10 proc. szacunkowych kosztów tej kampanii) oraz zamieszczenia oświadczenia z ubolewaniem za wprowadzenie klientów w błąd i przeprosinami dla pośredników ubezpieczeniowych. Rozprawa w tej sprawie odbędzie się 17 czerwca.

Autor: tw

Więcej informacji: Link 4, pośrednicy ubezpieczeniowi

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas