Internet 2009-11-19
0

Ponad 4 mld juanów przychodu z reklamy online w Chinach

Dostawcy usług w zakresie internetowej reklamy na rynku chińskim wygenerowali w III kwartale bieżącego roku łączny przychód rzędu 4,159 miliarda juanów (609 mln USD).

Oznacza to wzrost o 9,7 proc. w porównaniu z wcześniejszymi trzema miesiącami oraz o 24,0 proc. wobec analogicznego okresu roku ubiegłego - wynika z danych firmy badawczej Analysys International.

Największymi segmentami chińskiego rynku reklamy online były w III kwartale reklamy w internetowych wyszukiwarkach i banery, które przyniosły odpowiednio 2,003 i 1,266 miliarda juanów przychodu.

Z kolei z innych rodzajów reklam przychód wyniósł w omawianym okresie 0,889 miliarda juanów.

Autor: km

Więcej informacji: Chiny, reklama online w Chinach

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas