Reklama 2011-09-01
1

Pompidou BTL-owo dla Plusa

Agencja Pompidou rozpoczęła obsługę marki Plus (Polkomtel) w zakresie kreacji i produkcji BTL. Zlecenie zdobyła w przetargu.

Pompidou będzie odpowiadać za obsługę kreatywną i produkcyjną wizerunkowych i taktycznych kampanii reklamowych BTL marek Polkomtela. W pierwszym etapie współpraca obejmuje trzy linie produktowe: Plus Abonament, Plus Mix i Plus Internet. Za realizację tych działań w agencji odpowiada Joanna Żuk, client service group head.

Polkomtel i Pompidou nie ujawniają, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani na jak długo jest zaplanowana ich współpraca.

Autor: tw

Więcej informacji: Pompidou, Plus

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas