„Pomóż odzyskać normalność” w kampanii Fundacji DKMS
8 stycznia Fundacja DKMS uruchomiła kampanię „Pomóż odzyskać normalność”, której celem jest zachęcenie Polaków do przekazania 1,5% swojego podatku na działania fundacji.
Środki zebrane w ramach kampanii pozwolą na wsparcie psychoonkologiczne pacjentów, oraz poprawę warunków leczenia w szpitalach.
- Chcemy pokazać, że każda złotówka przekazana na rzecz Fundacji DKMS to realna pomoc w powrocie do normalności, którą pacjenci tak bardzo pragną odzyskać - podkreśla Agnieszka Gadomska-Łukasiewicz z Fundacji DKMS.
Na potrzeby kampanii przygotowano filmy reklamowe, reklamy radiowe, niestandardowe formaty digital OOH, zestaw formatów display, komunikację social media oraz newslettery i landing page.
- Pomysł na główną ideę kampanii zrodził się na bazie wywiadów z byłymi pacjentami onkologicznymi oraz ich bliskimi. Z rozmów wyłonił się obraz choroby nowotworowej jako doświadczenia, które odbiera ludziom ich społeczne role i wyrywa ich z codzienności - tłumaczy Mateusz Zapała, strategy director i partner agencji reklamowej Kierunek Kreatywny.
Zobacz: „W Tobie nadzieja na dopasowanie". DKMS zachęca do rejestracji w bazie dawców szpiku
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Kierunek Kreatywny, a za produkcję spotu Papaya Films. Reżyserką projektu jest Marysia Makowska, a autorem zdjęć Łukasz Łatanik – oboje z impresariatu Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: „Pomóż odzyskać normalność” w kampanii Fundacji DKMS