Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert na wykonanie diagnozy strategicznej dla potrzeb komunikacji
marketingowej Polski w turystyce do roku 2030 - wg stanu na maj br. Można je składać do 11 lipca br.
Polska Organizacja Turystyczna dla potrzeb polskiej turystyki krajowej i przyjazdowej planuje opracowanie nowej strategii komunikacji marketingowej. Jej podstawą będzie diagnoza strategiczna dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce (wg stanu na maj 2022 r.) oraz przedstawione przez wybraną w rozpoczętym właśnie postępowaniu na jej podstawie rekomendacje dla komunikacji marketingowej.
Diagnoza sytuacji wyjściowej turystyki krajowej i przyjazdowej do Polski posłuży do opracowania rekomendacji strategicznych komunikacji marketingowej Polski w perspektywie roku 2030, a nie strategii rozwoju turystyki.
Do zadań wybranej firmy będzie należało m.in. opracowanie tej diagnozy, a także przeprowadzenie warsztatów on-line: z przedstawicielami regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, z biurami turystyki przyjazdowej, organizatorami konferencji (PCO, ang. Professional Conference Organisers), hotelarzami, przewodnikami miejskimi.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 11 lipca.