Liderem wpływów reklamowych w ostatnim miesiącu 2008 roku była TVN, która zarobiła 291 mln złotych. Drugie miejsce przypadło telewizji Polsat - cennikowe wpływy stacji w porównaniu z grudniem 2007 spadły jednak o 18,7 proc. Największy procentowy wzrost zanotował kanał Mini Mini.
W ostatnim miesiącu roku wzrost wpływów w analogii do grudnia 2007 zanotowały TVP1 i TVP 2, które zarobiły 146 mln(29 proc. wzrostu) i 94 mln złotych (25 proc. wzrostu). Na piątej pozycji znalazł się kanał AXN z wpływami na poziomie 24 mln złotych. Do grona najlepiej zarabiających kanałów dołączyły MiniMini, Hallmark, National Geographic Channel oraz VH1 - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Najwięcej na reklamę telewizyjną w grudniu 2008 wydały US
PHARMACIA, UNILEVER POLSKA i PROCTER and GABLE.
Zobacz tabelę