Telewizja 2015-06-30
2

Polsat wyprzedził TVN, 2 proc. udziału Polsatu Sport. „Teleexpress” hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 22 do 28 czerwca 2015 roku zmniejszył się o 0,96 pkt. proc. do 10,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,52 pkt. proc. i wyniósł 10,78 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,53 proc., po spadku o 0,86 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (7,47 proc.; do góry o 0,21 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,84 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVN7 (3,63 proc.; + 0,36 pkt. proc.), TVN24 (3,39 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TV4 (3,35 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TV Puls (3,32 proc.; + 0,04 pkt. proc.), Polsat Sport (1,97 proc.; + 0,58 pkt. proc.), Puls 2 (1,70 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,44 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TV6 (1,37 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,36 proc.; + 0,25 pkt. proc.) i Polo TV (1,11 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,60 pkt. proc. do 12,20 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,99 pkt. proc. do 10,90 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po spadku o 0,74 proc., wyniósł 7,49 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,35 pkt. proc. do 7 proc.).

Zobacz tabelę

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 3,72 mln widzów - zgromadził „Teleexpress” TVP1.

Drugie miejsce należało do „Wiadomości” z 3,26 mln widzów (emisja 23 czerwca). Podium uzupełnia „Sprawa dla reportera” z widownią na poziomie 3,10 mln osób (25 czerwca).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.06.2015 - 28.06.2015 - grupa 4+

Zobacz tabelę

 

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.06.2015 - 28.06.2015 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: podsumowanie tygodnia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas