Najchętniej oglądanym kanałem sportowym w listopadzie br. był Polsat Sport, który jeszcze umocnił swoją pozycję. Liderem wzrostu był ponownie Orange Sport, a najwięcej stracił ESPN Classic.
Udziału Polsatu Sport w zeszłym miesiącu wyniósł 0,91 proc., czyli o 53,2 proc. więcej niż rok temu. Stacja ta w listopadzie br. transmitowała m.in. mecze Polaków w rozgrywanym w Japonii Pucharze Świata w siatkówce mężczyzn (więcej na ten temat). Drugie miejsce zajął Eurosport, który zaliczył wzrost o 7,8 proc. do poziomu 0,36 proc. udziału. Trzecią pozycję utrzymał Polsat Sport Extra. Jego wynik to 0,20 proc. po spadku o 0,5 proc.
Podobnie jak w poprzednich miesiącach, najbardziej do góry poszły wyniki stacji Orange Sport, która powstała w miejsce Orange Sport Info. Jej udział wzrósł aż o 343,5 proc. do 0,10 proc. Kanał ten znalazł się na pozycji siódmej. Sporo zyskał też plasujący się na miejscu piątym Eurosport 2 (119,6 proc.).
Zdecydowanie niższe były spadki oglądalności, które dotknęły w sumie czterech stacji. Najwięcej starcił ostatni w rankingu kanał ESPN Classic, którego udział zmalał o 33,3 proc. do 0,01 proc.
Zobacz tabelę
W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce także zajął Polsat Sport z udziałem 0,84 proc. (wzrost o 46,4 proc.), drugi był Eurosport (0,27 proc., + 14,6 proc.), natomiast trzecią lokatę, mimo spadku o 27,6 proc., utrzymał Canal+ Sport (0,21 proc.).
Orange Sport w tej grupie zyskał aż 808,3 proc., natomiast będący liderem spadku ESPN Classic, stracił tylko 40 proc.
Zobacz tabelę
Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych w listopadzie br. był relacja z gali “KSW 17”, którą w Polsacie Sport obejrzało 570 tys. widzów. Kanał ten umieścił ogółem w dziesiątce najpopularniejszych pozycji aż sześć programów.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.