Najpopularniejszym kanałem sportowym w 2008 roku była stacja Polsat Sport, której udział w rynku wyniósł 0,56 proc. Na drugim miejscu z niewiele gorszym wynikiem (0,52 proc.) znalazł się Eurosport - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Kolejne miejsce zajęły: Polsat Sport Extra (0,18 proc.), Canal+ Sport (0,12 proc.), Eurosport 2 (0,05 proc.), TVP Sport (0,04 proc.), Extreme Sports Channel (0,04 proc.) i Sportklub (0,02 proc.).
Zobacz tabelęNajpopularniejszym programem w Polsacie Sport w minionym roku była transmisja z meczu Polska-Japonia rozegranego w ramach Ligi Światowej Siatkówki. 12 lipca obejrzało ją 520 tys. widzów. Dla porównania, najchętniej oglądana transmisja w Eurosporcie miała 1,34 mln oglądających (był to mecz siatkówki, który odbył się 20 stycznia ub. r. w ramach kwalifikacji olimpijskich).
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę